28 Aug

الوقاية شط الأمان

ضمن جدول الأعمال السنوي، أطلقت جمعية العناية الصحية بالشراكة مع جمعية سلامة، بالتنسيق مع Y-Peer وبدعم من GILEAD حملة “الوقاية شط الأمان” حول فيروس نقص المناعة البشري HIV، الأمراض المنقولة جنسياً بالإضافة إلى النظافة الشخصية والتحرش الجنسي بالأطفال.

من خلال هذه الحملة، نفذت جمعية العناية الصحية وجمعية سلامة نشاطاً صيفياً برعاية بلدية صور نهار الأحد 26 آب 2018 على شاطىء صور العام، حيث تضمن خدمة فحص ال HIV السريع وألعاباً ترفيهية وتوزيع هدايا. هذا وتمكنت الجمعيتين من الوصول إلى أكثر من 400 شخص تم إختبار معلوماتهم عن المواضيع المطروحة.

سوف يتم لاحقاً تنفيذ أنشطة مماثلة في صيدا وبيروت من أجل الوصول إلى أكبر عدد ممكن من الناس.

As part of its work plan, SIDC in partnership with SALAMA, in coordination with Y-Peer and the support of GILEAD, launched a prevention campaign on HIV and sexually transmitted diseases, as well as personal hygiene and sexual harassment of children.

Through this campaign, SIDC with SALAMA organized a summer activity sponsored by the Municipality of Tyre on Sunday, August 26, 2018, at Tyre Public Beach, which included free HIV test, entertainment games and gift distribution.

SIDC AND SALAMA were able to reach more than 400 people became more knowledgeable about topics.

Similar activities will be in Saida and Beirut in order to reach as many people as possible.

Articles

0 Comment

related posts